Irina Iablonski februarie 6, 2018 Niciun comentariu

OMEGA Trust isi mareste echipa, iar tu ai putea fi noul nostru coleg asa ca nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau!

Candidatul ideal trebuie sa se incadreze in cerintele de mai jos:

  • Experienta in vanzari de minim 3 ani
  • Experienta in vanzarea de servicii din domeniul IT&C, contabilitate, financiar, piete de capital, este un plus
  • Studii superioare
  • Perseverenta
  • Bune abilitati de comunicare
  • Abilitati excelente de negociere
  • Bune abilitati de prezentare
  • Limba engleza la nivel avansat, scris si vorbit
  • Capabilitatea de a intelege informatiile si de a le transmite mai departe
  • Rabdare
  • Motivatie
  • Dorinta de a-si forma o cariera in domeniul vanzarilor

 

Responsabilitati:

  • Sa caute noi clienti
  • Sa ia contact cu perspective relevante si relatii in curs de dezvoltare
  • Dezvoltarea unor baze de date de clienti potentiali calificati prin trimiteri, telefon, fata in fata etc
  • Sa ia parte la diverse evenimente de networking si sa promoveze compania si serviciile sale
  • Este implicat in procesul de vanzari, inclusiv semnarea de contracte si alte formulare

 

De ce sa te alaturi echipei noastre? Pentru ca:

  • Oferim salariu fix + componenta variabila, procent din vanzari
  • Te vei alatura unei echipe tinere de consultanti de succes care ofera un mediu interactiv de lucru
  • Vei avea posibilitatea de a lucra in mai multe industrii si cu diferite tipuri de clienti
  • Oferim un plan excelent de dezvoltare intr-o companie foarte dinamica si competitive
  • Ne straduim sa devenim cea mai puternica companie de consultanta locala in urmatorii ani

Aplicatiile pot fi depuse prin email la: irina.iablonski@omega-trust.ro

 

Pentru orice alte informatii suplimentare va rugam sa ne contactati via e-mail la adresa irina.iablonski@omega-trust.ro  sau la numarul de telefon: +40 773 874 338

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

three × 1 =