OMEGA Trust isi mareste echipa, iar tu ai putea fi noul nostru coleg asa ca nu ezita sa ne trimiti CV-ul tau!
Candidatul ideal trebuie sa se incadreze in cerintele de mai jos:
- Experienta in vanzari de minim 3 ani
- Experienta in vanzarea de servicii din domeniul IT&C, contabilitate, financiar, piete de capital, este un plus
- Studii superioare
- Perseverenta
- Bune abilitati de comunicare
- Abilitati excelente de negociere
- Bune abilitati de prezentare
- Limba engleza la nivel avansat, scris si vorbit
- Capabilitatea de a intelege informatiile si de a le transmite mai departe
- Rabdare
- Motivatie
- Dorinta de a-si forma o cariera in domeniul vanzarilor
Responsabilitati:
- Sa caute noi clienti
- Sa ia contact cu perspective relevante si relatii in curs de dezvoltare
- Dezvoltarea unor baze de date de clienti potentiali calificati prin trimiteri, telefon, fata in fata etc
- Sa ia parte la diverse evenimente de networking si sa promoveze compania si serviciile sale
- Este implicat in procesul de vanzari, inclusiv semnarea de contracte si alte formulare
De ce sa te alaturi echipei noastre? Pentru ca:
- Oferim salariu fix + componenta variabila, procent din vanzari
- Te vei alatura unei echipe tinere de consultanti de succes care ofera un mediu interactiv de lucru
- Vei avea posibilitatea de a lucra in mai multe industrii si cu diferite tipuri de clienti
- Oferim un plan excelent de dezvoltare intr-o companie foarte dinamica si competitive
- Ne straduim sa devenim cea mai puternica companie de consultanta locala in urmatorii ani
Aplicatiile pot fi depuse prin email la: irina.iablonski@omega-trust.ro
Pentru orice alte informatii suplimentare va rugam sa ne contactati via e-mail la adresa irina.iablonski@omega-trust.ro sau la numarul de telefon: +40 773 874 338